niedziela, 9 marca 2014

Przygotowania do sezonu c.d. & Rybomania

Chyba faktycznie zima poszła w zapomnienie i możemy się radować wczesną wiosną ! Tak jak podejrzewałem, pomimo iż dodatnie temperatury panują od dłuższego czasu to lód jest na tyle gruby, że dopiero puszcza od brzegu. Parę dni i już go nie będzie :)

Od zamieszczenia pierwszego artykułu dotyczącego przygotowań do sezonu, minęło już kilka dni ba nawet prawie miesiąc. Udało mi się zrealizować parę założeń ale część ma nadal status "w realizacji" ;)

Co udało się zrobić dotychczas ? Odwiedzając rodziców poprosiłem mamę, która całkiem nieźle obsługuje się maszyną do szycia o:

- uszycie pokrowca na podpórki - dotychczas woziłem je w kieszeni pokrowca na wędki ale było to zbyt ciężkie i chciałem odjąć trochę ciężaru
- w namiocie i podłodze od namiotu przyszyć rzep na całej długości - w ten sposób chcę ograniczyć owadom włażenie do namiotu i toreb ;)
- wymiana uszkodzonego kawałka w podłodze od namiotu - JRC Contact 2 Man jako podłogę daje zwykłą ceratę no i po 4 sezonach część wejściowa się zniszczyła
- uszycie pokrowca na końcówki wioseł aby podczas transportu nie niszczyły pontonu 

W tym roku postanowiłem w końcu pojechać na Rybomanię.




Są to największe targi wędkarskie w Polsce ! 23 lutego (sobota) z kolegami wyruszyliśmy na Poznań.

Zdjęcia z Rybomani możecie obejrzeć na BLOG'u Hajnowskiego Klubu Karpiowego

Ludu na targach cała masa. Sporo wystawców. Wielu z nich było nastawionych typowo na zarobek sprzedając prezentowane produkty. Najgorsze w tym wszystkim było to, że sprzedawali nawet ostatnie sztuki danego towaru i ci co przyszli po południu albo nawet w niedzielę nie mogli już tego obejrzeć ! Tak było z nowym modelem łóżka Elektrostatyka. Rozeszły się jak ciepłe bułeczki no i co mają powiedzieć ci co przyszli po fakcie ? Nie ukrywam, że sam również skorzystałem i kupiłem kilka rzeczy po niższych cenach. A co kupiłem ?

- trójnóg do ważenia Cygnet Sniper - w końcu ważenie kabaników będzie łatwiejsze
- zalewajki CCMoore: Odyssey oraz Equinox
- akcesoria Kordy do wykonania Chod Rig'a
- 10kg pelletu Red Halibut&Krill z Massive Baits






Mam już wszystkie komponenty potrzebne do produkcji kulek oraz akcesoria do wykonania przyponów - krótko mówiąc mógłbym zacząć sezon ! :)

Jest plan aby w ostatni weekend marca lub pierwszy kwietnia pojechać na karpiową zasiadkę. Gdzie ?! Na razie nie zdradzę aby nie zapeszyć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz