wtorek, 12 listopada 2013

Kombinezon Traper Adventure Fishing

Zakupiłem sobie taki kombinezon na koniec 2012 roku. W tym roku już trochę przetestowany i co mogę powiedzieć ? Ma swoje wady ale jak za taką cenę to dobry wybór. Wziąłem rozmiar L. Ponieważ tycie idzie mi ciężko :P to trochę ów kombinezon na mnie wisi :) ale wolałem wziąć większy rozmiar aby po założeniu czegoś dodatkowego na zimniejsze zasiadki mieć jeszcze luz, a nie czuć się jak mały w durex'ie :P



Zdj. 1. Cały kombinezon na modelu:)

Zdj. 2. KKK by Traper :D 

Zdj. 3. Szelki i pasek. 


Zdj. 4. Spodnie w całej okazałości. 


Zdj. 5. Zbliżenie na suwak kieszeni w spodniach. 


Zdj. 6. Polar wewnątrz spodni. 


Zdj. 7. Nogawki ze "ściągaczami". 


Zdj. 8. Kurtka. 


Zdj. 9. Widoczny "ściągacz" na mankiecie. 


Zdj. 10. polar wewnątrz oraz kieszeń i widoczna siateczka niżej ułatwiające "wietrzenie" :P 


Zdj. 11. Ja to nazwałem - zapinanie na zakładkę ;)

Największa wada ? Trochę słaba ochrona przed wiatrem. Przy wietrznej pogodzie niestety jest mi w tym zdeka zimno. Ogólnie spoko. Przed deszczem wystarczająca ochrona. Szybko schnie i łatwo się czyści.

1 komentarz:

  1. Marku. Jak na początek to super jest. Radziłbym jednak odejść od koloru czarnego. Tez miałem kiedyś kolor czarny ale zmieniłem pod wpływem opinii czytelników.
    Możesz wstawić taki segment do subskrybowania Twojego bloga. I jeśli dasz nowy post to ja otrzymam wiadomość. Też możesz dodać panel tam gdzie są osoby co obserwują Twój blog. Zobacz u mnie po prawej stronie. Widzę, że wędkarko aktywnie działasz. Gratulacje.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń